Cykling

Cykeltræningen tager afsæt i specifik tri-træning. Der kører i grupper, hvor der er plads til flere niveauer.

Cykeltræning sommerhalvåret:Cykling GardaTirsdag kl. 17.00 – ca. 20.00
Torsdag kl. 17.00 – ca. 20.00
Lørdag kl. 09.00 – 12.00
Vi mødes ved Fredericia Triathlon Teams klublokaler, Vester Ringvej 100.

Tirsdag:
Intervaller i Halv Ironman pace. Intervaller á 10-20 minutter, samlet intervalmængde 1-1,5 timer.
Opvarmning og efterfølgende rul køres i 2 grupper:
Gruppe 1: 28-30 km/t (Kaptajn: Thomas Bech)
Gruppe 2: 25 km/t (Kaptajn: Charlotte Boye)

Torsdag:
Korte intervaller fra 2 til 7 minutter. Samlet intervalmængde 20-45 minutter plus pauser.
Opvarmning og efterfølgende rul køres i 2 grupper:
Gruppe 1: 28-30 km/t (Kaptajn: Tobias Jacobsen)
Gruppe 2: 25 km/t (Kaptajn: Simone Jacobsen)

Lørdag:
Vi lægger op til at der køres fælles længere ture i grupper. Dette vil blive lagt op fra gang til gang. Eventuelt med efterfølgende off bike løb. (Kaptajn: Turnus)

(Perioden er fra 1. april til 30. september)

 Cykeltræning i vinterhalvåret:
PR_cup01Onsdag kl. 17.00 til 19.45 på Racer, MTB eller cross-cykel. Vi kører kun på asfalt.
Lørdag kl. 08.00 – 11.00 MTB eller Cross-cykel. Vi kører på asfalt og grusstykker.
Vi mødes ved Fredericia Triathlon Teams klublokaler, Vester Ringvej 100.

(Perioden er 1. oktober til 31. marts)