Løb

 

Løbetræning foregår hele året på nær i ferierne med start fra klublokalet.

Der løbetrænes følgende dage:

Mandag kl. 17.30 - 19.00

Forår/sommer 2018: AT intervaller. Intervaller a´ 1000-2000meter, samlet interval mængde 5-6km. 2-3 minutters pause mellem hvert interval. (Løbecoach: Thomas Bech)

Træningen tilrettelægges så alle kan være med. Der laves løbeteknik øvelser og trænes intervaltræning.
Let øvede: Der løbes 6-8 km. med 5.30-6.00 min./km.
Øvede: Der løbes 12-15 km. med 4.45 - 5.15 min./km. Der laves løbeteknik øvelser og trænes intervaltræning.

Onsdag kl. 17.30
Øvede: Der løbes 12-15 km. med 5.00 - 5.15 min./km. Løbecoach: (Thomas Bech / Jesper Abildgaard)

Lørdag ca. kl. ?
Øvede: OFF BIKE RUN Der løbes 12-15 km. med 5.15 - 5.30 min./km. (Løbecoach: Turnus)

 

Det grundlæggende:
YouTube-forhåndsvisningsbillede

Hælløftet:
YouTube-forhåndsvisningsbillede

Korte hurtige skridt:
YouTube-forhåndsvisningsbillede

Fodens placering:
YouTube-forhåndsvisningsbillede